SORGUN DEVLET HASTANESI KALITE POLITIKASI
Hastalarımız İçin:
- Hizmet verdiğimiz hastanın; en iyi tanı ve tedavi hizmetini sunarak yaşam kalitesini yükselterek hasta sağlığını ve güvenliğini ön planda tutmak.
- Günümüz ve geleceğin bilimsel yönetim ilkelerinden yararlanmak.
- Hastalarımız için en ekonomik en doğru teşhis ve tedavi yöntemleri kullanmak.
- Hastalarımızı da çalışanlarımız gibi hastanemizin eğitimlerine katılımını sağlamak.
- Hastalarımızın beklentilerini karşılamayı en üst seviyeye çıkarmak.
- Koşulsuz hasta memnuniyetini sağlamak için hiçbir ayrıntıdan kaçınmamak.
- Sağlık hizmeti verirken hastalarımız ve çalışanlarımız arasında din, dil, ırk, cinsiyet ve bölge ayrımı gözetmemek.
- Yürürlükte bulunan yasal ve diğer şartlara uymayı taahhüt etmek.
Çalışanlarımız İçin:
- Çalışanlarımızın bilgi ve becerilerini attırarak nitelikli iş gücü yaratıp özverili birer sağlık çalışanı olmalarını sağlamak.
- Huzurlu, içten, samimi, etkin ve verimli bir çalışma ortamı yaratarak çalışanlarımızın potansiyellerini ortaya çıkarmak.
- Güçlü bir gelecek odağı yaratmak.
- Hedeflerimizi çalışanlarımızın yüreklerine nakşetmek.
- Onları onurlandırmak.
- Çalışanlarımızın hastanemizi benimsemesini sağlayarak verimliliği arttırmak.
Hastanemiz İçin:
- Öncelikle insan haklarına saygılı olmak.
- Seçkin bir personel ve hekim grubu kurmak için çalışan gelişimini her zaman desteklemek.
- Her zaman daha iyisi olacağına inanmak.
- Kendimizi devamlı ölçmek ve iyileştirmek.
- Sürekli ve sağlıklı büyüme hedefinden taviz vermemek.
- Yasalar ve mevzuatlar doğrultusunda en iyi sağlık hizmetini vermek.
- Enfeksiyon kontrolü için surveyans sistemini geliştirmek ve ulusal izleme sistemine katkıda bulunmak.
- Hasta bakımı ve yönetimi standartlarını oluşturmak ve bununla birlikte sürekli iyileşmeyi sağlamak.
Uzm.Dr.ÜmitÖZTÜRK
Başhekim